ari ke 7 di bulan 2,38 ari di 2009
salam semua,
sori sgt2 kepada yang rajin membaca blog ni,bukan apa,sibuk ar......lagipun ilham tak dtg2 nak mengomel kat blog ni....hehehe anyway,mmg aku agak sibuk kebelakangan ni....dengan kelas bertalu2,lab berderet2,keje bertimbun2,tggungjwb lagi.....tapi nak tak nak kene la hadap kan,takkan nak lari kot....lari2 pun laz2 hadap jugak nnt....urmmmmmm terima kasih kepada peminat stia blog aku ni....'m'...hehehehe anyway 38 ari di 2009 menyaksikan banyak bende yang aku tak sangka aku dapat tgk.....1stly pasal hormat menghormati n frasa 'bodoh sombong'....pelikkan? sebelum tu,ape yang bakal aku ceritakan ni adalah perkara sebenar tapi tak berkaitan dengan sape2 pun sebab telah diolah semula,so jangan sesape perasan atau tetibe terasa eh.....macamni ceritanyer....aku ni kira macam pelakon tambahan je.....ade dua org mamat ni,diorg bertelagah,sorg ni ,A buat kepala sendiri jer,sorg lagi ,B berpengalaman dan profesional....ok,dijadikan cerita A ni buat keje yang sama yang B pernah buat dulu,tapi A ni jenis berat mulut nak bertanya bile tak tau.....nak tunjuk terer la agaknyer....kat situ la kuar frasa 'bodoh sombong' da tak tau tu pi la tanya pada yang expert....tau la pangkat tinggi tapi taknak tanya....bodoh betul....aku angin betul org2 spesies macam ni......ok,A ni lbey muda dr B n berjawatan lbey dr B so dia guna la cara dia untuk paksa org hormat dia,ugut la,tunjuk ganas la,takutkan org.......tak boleh la macam tu.....org mmg akan hormat,tapi still akan cakap belakang....tak best la kan.....kalau aku,sebolehnye kalau nak org hormat kita,kita sendiri kene hormat org tu,baru kita layak dapat penghormatan tu....aku pun tak paham la,tapi bagus jugak sbb aku tak terlibat pun dalam konflik tu.....huhuhuhuhu......tutup cerita tu......hmmmmmm balik pada life aku balik.....so far it seem so good......study ok,ade tumpuan.....kali ni aku rajin betul jumpe lecturer walaupun jawapan dia mmg aku tau....hehehehe.....xperiment ok je.....ade satu tu aku dapat xperiment 6 jam sekali amik sample.....alhamdulilah accomplish....cume td aku baru dapat info xperiment melibatkan polimer ade problem skit ,mesin lak buat hal...sabar je la.....kene la tgguh lagi bawak ke mggu depan......pastu untuk buat product,setakat ni idea dtg mencurah2,td aku siap jumpe technican lab plastic dengan rubber discuss nak mintak bantuan diorg....hehehe best jugak,bukan setakat sembang kosong je,diorg siap bagi idea lagi....hehehehehe semuanye nak kene bincang dengan lecturer balik sebab nak gak dapatkan pendapat dia.......lain cite,aku terlibat dengan sukan sem ni,ade gak la ak rilek2kan diri....pastu xplorasi agak slow la sem ni....mintak2 la ade program masuk dalam bulan ni....takde la mati akal sangat,aku bukannye boleh terperuk lame2,kene gak sekali-skala kuar.......urmmmmm itu je kot buat mase ni......tapi kan aku nak amik kesempatan untuk katakan sesuatu untuk my luvly Ms. M.........aku sayang kamooooooo banyak2...!!!!!!!! hehehehehe tata
1 Response
  1. respect is giving not request kn din!!!


  • saya la ni

    saya la ni

    MY TWITTER

    Berita Harian: Mutakhir

    NST Online: Latest

    proudly brought to you by Nuffnang