Bilik aku kene roboh pt.3


0 comments | | edit post
Reactions: 
Bilik aku kene roboh pt.2


0 comments | | edit post
Reactions: 
Bilik aku kene roboh pt.1

Mcmnila keadaan bilik aku 2 ari lpas ble kene roboh utk disambungkn dgn bhgian baru..da dua ari aku tdo kat luar..kat ruang tamu..huhu
0 comments | | edit post
Reactions: 
SELAMAT HARI JADI KE 25!

selamat ari jadi! Inilah yg aku slalu trima tiap kali smpi waktunya..kalini,byk pengertian,perubahan dan impian yg aku trime,moge ini jd permulaan yg baru dlm idop aku..haih..
4 comments | | edit post
Reactions: 
My new room@hostel
video
Amacam? Ok tk? Sy tkar bilik ni,dpt bilik baru..agk b'sepah la jgk pasai tk kemas lg,bhgian trakhir rakaman ni,ha..2 tmpt sy:-P
0 comments | | edit post
Reactions: 
hmmmmmm dap,dap,dap
aloha,ini lah sebahagian drpd hidangan yang aku makan malam semalam 5/6 sempena ari keluarga tempat kerja mak aku...dap ooooo....bayangkan,meja bulat yang boleh muat 12 org,penuh dengan macam2 makanan,banyak giler.....tapi memandangkan ade 12 org,jd aku tak la dapat menghayati sepenuhnya makanan2 tersebut sebab diorg yang satu meja dgn aku semua makan laju giler.....tak sempat nak amik diorg da amik dulu....sabar je la

Posted by Picasa
0 comments | | edit post
Reactions: 
  • saya la ni

    saya la ni

    MY TWITTER

    Berita Harian: Mutakhir

    NST Online: Latest

    proudly brought to you by Nuffnang