aku di ari ke 26 tahun 2009
salam semua!!! :)
da lama aku tak menaip ni.....bukan ape....agak sibuk la,disamping krem pale ni takde idea....huhuhuh anyway,firstly nak tengkiu kat my 1st follower yang aku pun tak tau sape....thanx alot sbb sudi baca catatan aku nih....:) ok la,ari ni ari isnin,pukul 1.17 pagi 26 januari 2009....merenung kembali kebelakang,takde la banyak sangat yang berlaku,ade la 2,3 perkara yang menarik perhatian aku.....1stly pasal budaya org melayu,kerja bertangguh......macamni citernye...kalau sape2 yang prasan,aku ni k.aras,jaga kebajikan anak2 buah yang tinggal kat aras aku la....ok,dijadikan citer,k.felo mintak smua k.aras buat report kalau ade krosakan kat aras masing....kebetulan macam tau2 je....selang seari lepas tu,paip air kat aras aku pecah...aku ape lagi,macam org rumah masuk air la,dengan sluar da dilipat sampai betis,turun pi pejabat penyelia,buat report time tu 14hb.....so,besoknye takde tindakan aku emel la pada k.felo....k.felo aku pun naik angin la,so dia terus kol bahagian maintainance,yang angkat tu beri jawapan paling best sekali,"kerosakan tu tak cukup sebulan lagi,biar la dulu" ish.....gile tul.....k.felo inform aku,lepas kejadian tu dia terus cari dekan.....bende ni berlarutan 5 ari sebab masuk sabtu n ahad....so ari isnin dijadikan cite isnin tu dtg la org2 maintainance dengan muke ketat buat ape yang patut.....yang aku nak tekan kat sini,kenape perlu di tggu sebulan???? suke tul tangguh keje.....nasib baik aku yang baik ati pi la tutup kepala paip utama.....aku juga yang kene menjawab dengan semua anak buah aku nape takde air....ish....sabar je la.....mggu lepas jugak aku pi jumpa kaunselor...hehehe aku down skit la kebelakangan ni....tak tau nape....sabar je la....so,aku bercakap la dengan kaunselor tu sepuasnya,daripada masalah aku sendiri sampai la cara pemakanan aku dia sentuh.....huhuhuhu.....hangat balik la aku dibuatnye....daripada membeku sebelum ni kan......aku target lepas cuti semuanye bergerak semula,n takde perkataan malas dalam idup aku lagi....insyallah....huh!......itu je la kot buat mase ni,nnt aku citer lagi....chow
1 Response
  1. Anonymous Says:

    o0o0..xtau erk sye nie sape.bgus r.memang xnak sape2 tau pown.hehe..


  • saya la ni

    saya la ni

    MY TWITTER

    Berita Harian: Mutakhir

    NST Online: Latest

    proudly brought to you by Nuffnang