Boring the series pt2

Sent from my Nokia phone
0 comments | | edit post
Reactions: 
Boring the series pt1

Sent from my Nokia phone
0 comments | | edit post
Reactions: 
Bile aku boring!

Boringnyer aku...huhuhuhu...ape aku nak buat ni...kat sini tempat yg paling rilek adelah tempat yang paling boring gile....giler ar!

Sent from my Nokia phone

0 comments | | edit post
Reactions: 
Aku@pasar malam alor gajah part 2
Sent from my Nokia phone
0 comments | | edit post
Reactions: 
Aku dipasar malam alor gajah
Walaupun keadaannye tak sehangat di pasar masjid tanah,tapi kalau nama pun pasar malam,mmg jd tumpuan org semestinye la kan
Sent from my Nokia phone
0 comments | | edit post
Reactions: 
Aku@pasar
Inilah yang terjadi bile aku boring tggu omak den memboli bolah...maap la kalau gambar tak clear....huahuahuahua...anyway,pasar ni located@ teluk gong near powertek station..for those who seeking fresh fish...juz come here...nice fish woooo!
Sent from my Nokia phone
0 comments | | edit post
Reactions: 
21 Januari 2011
salam hormat,
Setelah sekian lama aku tak beronline,berblog,baru harini aku kembali...ini pun sebab nak cube berblog guna emel aku..sedar tak sedar,da 21 hari aku berada di tahun 2011..hidup aku biase jek,tak kemana2 pun...hanya ikuti aliran kehidupan,kalau best tu best la,kalau merimaskan tu bley tahan jugak la,tapi ape kan daya ini la kehidupan kita...kalau tak tak dinamakan kehidupan kan? Harini lebih kurang tggal 77 hari lagi sehingga praktikal aku tamat..kalau diringkaskan..agak penat la jugak praktikal aku kalini kalau dibandingkan dgn praktikal diploma kau dulu...betul2 menguji la bg aku..tapi dalam penat,ade gak ilmu yang dipelajari...itula ironinya...jd aku kene la tempuhi juga...insyallah kalau ade kesempatan aku kongsikan cerita2 sepanjang aku LI nnt yer...sebelum mengakhiri kalam, aku ingin ucapkan SELAMAT HARI LAHIR KE55 BUAT BONDA TERSAYANG, HAJJAH MARIAM BINTI TAMBYCHIK,MOGE DIMURAHKAN REZEKI DAN DIKURNIAKAN KESIHATAN TUBUH BADAN YANG SEMPURNA..SAYA SAYANG IBU!


Sent from my Nokia phone
0 comments | | edit post
Reactions: 
kelonsong peluru
jelas di depan mata namun masih berpeluk tubuh tak berbuat apa,
saudara Muslim ku diseluruh dunia
ada yang teraniaya,
komplot bantuan dari Amerika negara durjana
ZIONIS, membunuh dan juga memperkosa
memakan 50 tahun untuk menhancurkan masjid Al Aqsa [Palestin]
perjanjian bertukar tukar tak guna
dimana tanggung jawab kita semua
palestin sudah lama menderita
bunyian ngeri tangisan anak kecil
masjid surau rumah semuanya dibedil
namun tiada tindakan yang diambil hanya jadi perbualan dunia
seribu satu pelbagai jenis cerita
melihat gelagat kejam anak Adam dan juga anak Hawa
MAJLIS BANGSA BANGSA BERSATU! dimana kamu, hanya perpeluk tubuh terdiam membisu . .

reff//
KELONSONG PELURU, MEMBANJIRI JALAN DAN JUGA LAMAN RUMAH KU
TUHAN KU YANG SATU TURUNKAN KEAJAIBAN AGAR KAMI BERSATU
KELONSONG PELURU, MEMBANJIRI JALAN DAN JUGA LAMAN RUMAH KU
TUHAN KU YANG SATU, TUHAN KU YANG SATU . . .[ALLAH]

Mujahidin berjuang dan jangan ada yang lepas tangan
dimanakah demokrasi keamanan yang dijanjikan
ini soal politik dunia [yo] krisis ekonomi dan agama [yo]
kenapa asyik-asyik Islam yang kena THAILAND FILIPINA UK sama sahaja orang kafir takkan kemana-mana macam tentera bergajah mati dibaling batu berapi dari neraka
hasutan syaitan makin ketara
makin berapi dendam lama membara yahudi tak mengenang budi memang CELAKA
lain pula cerita IRAQ dibantai amerika
mahu membela nasib orang ARAB katanya
kau siksa mereka ayng didalam tahanan,
Insyallah ALLAH turunkan bala kita lihat boleh kah kau bertahan,
sampai bila? bicara? yang pasti akhirat masanya.


Nukilan Hati,

Bookmark and Share
0 comments | | edit post
Reactions: 
AZAM TAHUN BARU 2011!
1. Melaksanakan apa yg patut aku lakukan dan meninggalkan ape yang ptt dtggalkn
2. menamatkan ape yang aku lakukan skrg tepat pd masanya
3. mendapatkan lebih banyak kemahiran tambahan spjg 2011 nnt
4. berubah menjadi lebih baik lagi
5. Terus menyayangi dan membahagiakan mereka yang aku sygi. 

Nukilan Hati,

Bookmark and Share
0 comments | | edit post
Reactions: 
  • saya la ni

    saya la ni

    MY TWITTER

    Berita Harian: Mutakhir

    NST Online: Latest

    proudly brought to you by Nuffnang