aku.....2 jam di 2009
salam semua....da lame aku tak menaip kat blog ni......mengira detik 2009 buat kan aku betul2 mengenang setiap kenangan manis,pahit,masam,payau,kelat yang aku da lalui....sgalanya da tggal kenangan dan telah aku tggalkan di belakang.....harap sangat 2009 tahun yang memberangsangkan bagi aku......aminnnnn ok,balik pada hal kehidupan aku,hmmmm tak banyak aku buat dimggu terakhir 2008 ni.....cume smggu lepas ,rumah aku dikunjungi tetamu dari brunei,2 org,mmbr2 adik aku.....dapat la aku tau serba sedikit pasal brunei,kehidupan diorg....dan ape je la....mmg sronok bile dgr,lagi2 org spesis mcm aku ni,mmg pantang,aku plan nak pi sana....hehehe.....tapi tak tau bile.....cume mak n adik aku je akan gi dulu dalam bulan 1 ni.....biar la dia pi sronok2,lepas tu turn aku plak.....yiiiihaaaaaa.....kunjungan 2 org tetamu tu bukak rezeki aku jugak,aku dapat offer buat website utk sebuah company kereta kat sana,masih cari bahan n cari software....tak tau la brape yang masuk nnt....hehehehe.....apa2 pun org tu jugak stuju nak promote kan aku kat sana,i mean me as web designer.....:p suke betul aku kalau dapat peluang macam ni.....bley la aku buat part time skit2 kan.....ahad aritu diorang balik....then mggu last isnin aku tak buat ape pun,juz stay back kat rumah je,selasa pun sama,selasa,aku duk depan laptop....haaaa korang tau aku buat ape????? aku bukak satu forum site juz utk student micet.....hehehehe.....da lame aku nak bukak,at last bukak jugak....sronok betul aku......sampai kan skrg ni,aku da kemaruk berforum aje.....then rabu,i mean semalam,aku bawak adik aku yang bonsu pi hospital,utk buat appointment rawatan gigi kat hospital private......arini 2 kali aku ulang alik dr rumah aku kat masjid tanah ke bandar melaka....penat mmg tak terkira la......tu je la kot buat masa ni...nnt aku cite lagi ek.......oh yer....5 ari lagi cuti aku akan berakhir,insyallah bsok maybe ade somting aku nak buat utk hiburkan ati aku....hahahaha....tgguuuuuuuu
0 Responses
  • saya la ni

    saya la ni

    MY TWITTER

    Berita Harian: Mutakhir

    NST Online: Latest

    proudly brought to you by Nuffnang