karnival sukan part 1
aku lagi!!!! hehehe tak tau la akhir2 ni aku suke betul tulis blog.....mungkin pasal banyak idea agknye kan......ok kali ni aku kongsikan lak antara pic karnival sukan peringkat kampus untuk tatapan semua.......atas ni gambar curi sebenarnye,aku dtg blkg dia trus suh cameraman snap....:p yang bawah ni lak keje aku,meniarap aku kat dinding tu nak dptkan shot ni....

yang atas ni ,semua ajk yang terlibat dalam jayakan penutup karnival sukan sem ni.....yang bawah ni lak ,sebenarnye berlakon je....sebab aku perasan cameraman tgh target aku....:p
Posted by Picasa
| edit post
Reactions: 
1 Response
  1. Pipi Says:

    Ohh I know you really like Mira.
    Kan kan kan?
    Aha.
    ;DD


  • saya la ni

    saya la ni

    MY TWITTER

    Berita Harian: Mutakhir

    NST Online: Latest

    proudly brought to you by Nuffnang