interview lagi????
salam.....arini buat sekian kalinyer sejak kali terakhir pd bulan 1 tahun 2007,aku kene interview....huhuhuhu ketaq jugak la rasenyer....ye lakan,bukan selalu kene interbiu....huhuhuhu tiap kali lepas kene jawab abis satu badan mengigil....huhuhuhuh.....tadi tu aku kene interview untuk pemilihan program exchange ke korea.....under KBS...... td ade 21 org yang dtg interview,3 chinese,15 melayu....balance india....jd masing2 compete la nak dapatkan tempat untuk program ni....mcm2 soklan,mcm2 jwpn yang aku dgr....yang dtg tu pun bley tahan jugak,pengerusi kelab,presiden persatuan besar2 punye.....aku dengan mmbr2 aku rase kecik je kat situ....huuhu....tapi alhamdulilah semuanye berjalan lancar dan kitorg meninggalkan kompleks sukan tu jam 12 la lbey kurang dgn sribu tanda tanya sape yang terpiley.......hehehehe
| edit post
Reactions: 
0 Responses
  • saya la ni

    saya la ni

    MY TWITTER

    Berita Harian: Mutakhir

    NST Online: Latest

    proudly brought to you by Nuffnang