hmmmmm.....
salam semua,
actually aku ni baru je balik dr subang,bawak kawan aku,tetibe je mintak aku drive....pi umah abg dia....penat la jugak....member aku lagi sorang lagi best,lagi hostel ngadu sakit perut,dia boleh tahan sampai subang,sampai je subang terbantut,pastu boleh balik melaka balik.....baru kejap td kuar dr bilik air....hehehehehe......anyway pasal posting aku sebelum ni,ade org comment,thx 4 ur coment....ur,its true,respect is giving....kalau tak memberi mane nak dapat kan??? hehehe....ok,utk mggu ni aku ade banyak aktiviti yang kene buat,sampai kan td aku selak la planner aku,kat tarikh harini aku tulis "jumpe mdm suzana" tapi sampai sekarang aku cube ingat nape aku nak jumpe dia....teruk betul....huhuhuhuhu.........anyway ,mggu ni aku bantu ape yang patut utk majlis penutup karnival sukan sbb ujung mggu ni aku mgkin kene pi kursus ape ntah kat durian tunggal....macam2 kursus la.....sem ni kan,aku rase ade kemajuan la.....ahad mggu lepas aku kira la keje sekolah aku ade berapa,sekali semua subjek ade....terkujut giler aku....tapi sem ni aku punye rajin lain macam la...sekarang ni tggal 2 je lagi keje skola aku yang tak siap lagi....hehehehe alhamdulilah,berubah pun aku akhirnye....arini aku duk sembang jap dengan si 'm' aku....puas la jugak dapat tgk lelame.....cumel betul dia arini....:p k la,aku nak tgk ape keje yang tak siap lagi nih...pastu nak tdo....penat betul la........
1 Response
  1. si m??
    sape din???
    deng deng


  • saya la ni

    saya la ni

    MY TWITTER

    Berita Harian: Mutakhir

    NST Online: Latest

    proudly brought to you by Nuffnang