AKU@REDANG: CHAPTER 4
ok sambung lagi....malam tu lepas bg motivasi kat budak2 sekolah, kitorg duk lepak kat balairaya bungkus hadiah untuk acara sukaneka esoknye......siap buat pertandingan bungkusan hamper tercantik....hehehehehe malam tu abes kul 1pg....

esoknye kitorg pi tepi pantai....nak bersihkan pantai, pantai ni boleh tahan panjang gak....jenuh nak berjalan.....pg tu da sampai,sponsor air dan plastik sampah,lambat lak nak sampai....tggu la,duk main2 dulu.........time da penat2 tu la org BERJAYA RESORT datang.....mule la kutip sampah dr hujung ke hujung
pasir pantai tu mmg putih....sampaikan aku silau,nak bukak mata pun takleh.....sebab putih sangat....halus betul pasir dia....ish.....mmg hebat ciptaan tuhan...so,kutip punye kutip,amik gambar skit....sambung balik kutip
disebabkan terlalu panas aku tanak la mandi...ngeri gile di tgkkan.....da la petag lepas motivasi tu kitorg da dtg pantai ni,mandi....lame gile,hangus da pown.....hehehehe....pantai dia mmg best,air dia sangat biru....sampai ape ko buat dalam air bley nampak.......cantik tul...cube la tgk pic bawah ni......cantikkan??? sebelum gambar ni diambil, en syed( yang baju putih tu) tetibe melompat.....hehehehe rupenye ade ikan pari duk kat tempat kitorg nak duduk tu....besar la jugak.....hehehehe
actually gambar yang bawah ni time semalam tu,lepas motivasi tu....hehehehe termasuk la dalam chapter nih



Nukilan Hati,
Posted by Picasa
0 Responses
  • saya la ni

    saya la ni

    MY TWITTER

    Berita Harian: Mutakhir

    NST Online: Latest

    proudly brought to you by Nuffnang