AKU@REDANG: CHAPTER 2
alhamdulilah akhirnye tibe jugak ke jeti....dapat jugak aku berpijak pada tanah......huhuhuhu......kitorg punggah barg...uiii penuh satu bas brg....dr jeti nak ke tempat bas kene jalan kaki lak....tak amik la gambar....pastu jumpe la papan tanda yang bawah ni.....hehehe sempat la bergambar jap....pastu kitorg tggu la bas BERJAYA RESORT....2nd trip punye....actually diorg sponsor kitorg punye pengangkutan kat sana tau
jadi sementara menunggu dan kehausan,singgahla kat kedai ni...minum teh o ais......teh o ais dia punye warna,mcm kordial oren.....haaaaa gambar lak takde....tapi masih rase teh la....hehehehe...lega la skit aku.....
sampai je kat kampung....lame tau sampai gambar yang bawah ni diambil....duk tggu YB tak sampai2....da feedup, aku tlg la org kampung bahagikan anak angkat......saat tu la gambar bawah ni di ambil....hehehe



Nukilan Hati,
Posted by Picasa
| edit post
Reactions: 
0 Responses
  • saya la ni

    saya la ni

    MY TWITTER

    Berita Harian: Mutakhir

    NST Online: Latest

    proudly brought to you by Nuffnang