AKU@REDANG: CHAPTER 1
assalamualaukum semua,dipendekkan cerita kalini aku nak kongsikan cerita....baru2 ni aku melawat ke redang, ni antara gambar yang ada untuk ditatap semua la yer...gambar 1st yang atas ni time tggu bot dtg....actually bot mmg da ada,tp duk tggu driver dia tak dtg2.....hehehe...yang bawah ni time angkat barang masukkan dalam bot.....aku dengan 2 org belakang aku tu jd mandur je sebenarnye....heh,heh,heh

yang ni lak dalam boat tu....aku tak pakai life jacket pasal tak cukup....lagi satu jacket yang ada tak muat la.....huhuhuhu nape la diorg tak buat jacket besar2....yang bawah ni dalam bot ag,time aku da busan gle....lame tu nak sampai redang...penat lak rasenye menunggu



Nukilan Hati,
Posted by Picasa
0 Responses
  • saya la ni

    saya la ni

    MY TWITTER

    Berita Harian: Mutakhir

    NST Online: Latest

    proudly brought to you by Nuffnang