cuti da dekat,ape nak buat?? updated....
nak kongsikan ape aku nak buat cuti2 akan dtg ni,ni yang update punye,ye la berubah aje kan

14/5-17/5: aku jd volunteer untuk hari belia kat MITC
25/5: short sem bermula,aku amik short sem tahun ni,nak cepat abis la katakan.....:p yang ni aku tak tau lagi
23-27/6: aku mungkin disuruh pi unikl mimet,karnival sukan....mungkin la,tapi dengar2 macam tak payah.....well tggu je la arahan...ni pun tak tau lgi
28/6-1/7: aku kene kursus untuk OC kat btn johor
8/7: orientasi budak baru....ni tak tau lagi jugak coz ade saringan kedua lak,tapi da dapat arahan suh pi kursus kat btn johor
10/7: shrt sem abes
12/7: student masuk balik

tu jela yang ade.....bagi aku da ok la ni,takde la boring aku duk umah.......hihihihihi
0 Responses
  • saya la ni

    saya la ni

    MY TWITTER

    Berita Harian: Mutakhir

    NST Online: Latest

    proudly brought to you by Nuffnang