ari ke 19 di bulan 5
salam semua,juz nak singgah jap je ni....actually tak banyak bahan aku nak citerkan....so far my life good....juz having nice week at home....cuti la katakan.....cuma dihantui angka 22,25 ....takde la,aku dapat seruan bertepek2 mggu ni,stat dgn 22 sampai 25 aku ada program anak angkat kat area melaka jek.....jd participant.....then 22 tu jugak aku dipanggil oleh ketua felo untuk bantu proses check in student LI dgn FYP kat kampus aku.....22 n 23....kat situ da clash da kan??? aku tak decide lagi nak pi mane tapi dedua aku da bagi persetujuan....hikhikhik,mane taknye bgtau time aku tgh ber'meditasi' ye kan aje la.....then 25 lak short sem aku la bermula,da sah2 clash dgn program anak angkat la....saje2 je diorg buat program bertindih2......tapi kan,kali ni aku ingat nak hadir semua program yang ada......hihihiihi.....tu je la yang aku nak kongsikan.....yang lain2 akan aku critakan kelak....chow
0 Responses
  • saya la ni

    saya la ni

    MY TWITTER

    Berita Harian: Mutakhir

    NST Online: Latest

    proudly brought to you by Nuffnang