sesat lagi sekali....kl,kl
ni la kg baru....aku cr kedai ciken cop dengan awek aku sebenarnye,abes pusing2 satu kg baru tak jumpe2...sampai petang kowt aku cr....masuk je pintu gerbang abis perlahan aku bwk.....kalau diikutkan da berapa kali da aku lalu tempat yang sama....aku kol member aku dia kata belakang masjid,tak jumpe.....mmg takde rezeki.....huhuhuhu....tempat tersasar tu kedai ciken cop gak tapi bukan yang aku cr....kedai yang sebenarnye yang aku cr kedai the ship, pintu masuk dia ade bot...ala yang penah masuk jalan2 cr makan tu,sape yang penah tgk la.....tu aku bulatkan,aku tag lokasi sebenar atas tu....aduyai sedih tul


Nukilan Hati, Bookmark and Share

Posted by Picasa
0 Responses
  • saya la ni

    saya la ni

    MY TWITTER

    Berita Harian: Mutakhir

    NST Online: Latest

    proudly brought to you by Nuffnang