perjalanan hidupku - 26 jun 2010
malam semalam aku dengan family aku pi melawat tesco cheng yang baru bukak....SESAK GILE! aku smpi pening duk dalam org ramai2 tu...sabar je la...mcm2 menarik ada kat situ...tapi yang aku hangin tesco tu agak kecik,tapi dia sumbat semua bende dalam satu bangunan...jd laluan antara rak kecik jek...yang best,troli yang dia supply troli besar betul...malam td ade lah jem troli akibat terlalu ramai org,mak aku lak rilek je jalan mcm tesco dia punyer...sabar je la....ape nak buat dia yang nk sangat pi situ....
anyway ni gambar perkahwinan saudara aku,sebaya dgn aku...aku dtg dengan family da petang,ramaia da dtg pg td....




Nukilan Hati, Bookmark and Share

Posted by Picasa
0 Responses
  • saya la ni

    saya la ni

    MY TWITTER

    Berita Harian: Mutakhir

    NST Online: Latest

    proudly brought to you by Nuffnang