perjalanan hidup ku - 24 jun
assalamualaikum,hari ni,hari kedua aku ke kampus aku sejak semalam untuk buat fyp aku....bangun lambat...kul 10 kot....hehehehe sejuk yang menyeronokkan di pagi hari....tak de la pagi pun, nak tghri da pun....hehehehe...anywaylepas bersiap,aku bersantap dulu,menu makan pagi, roti canai suam....sebab makan lambat...heh,heh,heh...on daway, aku terserempak dengan roadblock....rilek je la sebab aku tau aku tak salah pun...tak jauh lepas roadblock,jumpe la lori kat bawah ni.....jauh gile aku follow dia...cube la tgk tu,bwk muatan,ikan guna tali comel jek...kalau putus naya je....
dekat simpang ampat baru aku lepas potong dia....punye la pelahan bawak,sabar je la aku dibuatnye,sampai je kat kampus,aku tgk la medium yang masuk autoclave semalam,hehehe da berketul....geleng kepala supervisor aku dibuatnye...katanya....
"nape la awak tak tuang dalam petri dish jek, din????" aku sengih sambil jawab " sy tggalkan semalam,hari ni baru tgk" hehehehe....aku kene prepare medium tu 1liter, disebabkan bekas 1 liter tak muat nak masuk microwave aku bahagi 2 la masuk dalam bekas yang lagi kecik....lepas auto clave,pg td aku tgk, dia jadi dua kaler berbeza,aku tak amik lak gambar dia....satu putih2,satu lagi warna medium yang normal la....dijadikan cerita aku campur la dua2 tu....lepas tu takde yang menarik la, selain aku panaskan balik medium tu,campurkan jd satu,pastu tuang dalam petri dish,pastu balik umah...
arini mak aku memasak besar2an....dia masak mee nak bagi org kat masjid aku tolong la,kesian tgk dia buat sorg2....ni la gambar dia,aku kongsikan.....awal2 lagi aku jd tukang rase....mak aku suh la komen,silap la time aku lapar....mmg takde komen langsung la,sebab lapar...hihihihi.....tu la yang menarik arini,sok tak tau la ape yang jd...heeeee,kalau aku rajin aku ngokngek agi k....salam...


Nukilan Hati,
Bookmark and Share

Posted by Picasa
| edit post
Reactions: 
0 Responses
  • saya la ni

    saya la ni

    MY TWITTER

    Berita Harian: Mutakhir

    NST Online: Latest

    proudly brought to you by Nuffnang