sedara aku kawen...24/9
ni pic sedara aku kawen kat aloq setaq...antara perjalanan memenatkan penah aku lalui dengan bas penuh dengan sedara mara aku...tapi satu pengalaman yang best....banyak jugak tauladan aku dapat lebih2 lagi pasal hal2 keluarga dan mendirikan rumah tangga dr pakcik makcik aku....sampai la cara nak angkat nikah pun aku terlibat sekali....hehehehehe....untuk sedara aku zulhabri,SELAMAT PENGANTIN BARU

Posted by Picasa
| edit post
Reactions: 
2 Responses
  1. kenaper sedara tu ruper macm awak??
    hahahaha...ingatkan awak tadi...
    hheheheheh


  2. IRt0kd1n Says:

    haih...ade lak cakap macam tu.....jauh lagi nih


  • saya la ni

    saya la ni

    MY TWITTER

    Berita Harian: Mutakhir

    NST Online: Latest

    proudly brought to you by Nuffnang