pemergian ramadhan 1430H
sekejap je ramadhan dtg,skrg da nak sampai penghujungnya.....bagi aku bermacam perkara berlaku sepanjang bulan ramadhan ni....kebanyakannya menginsafkan dan ade juga yang menyeronokkan bile dipikirkan semula....:) bermula 3 ramadhan ,aku kene present product...mmg bagi aku presentation paling pendek penah aku buat....hehehe....time tu jugak aku dapat tggung jawab baru untuk jayakan tekno day....mg berat tapi aku terima kepercayaan org....then on 12 ramadhan aku diuji dengan test downstream.....aku tak tau ape yang aku studi....sekali kluar bende yang aku tak agak langsung....pergh,mmg kecewa gile time tu.....15 ramadhan,aku pi melawat rumah org tua,mmg cukup menginsafkan.....terharu hati aku ni dibuatnya....17 ramadhan,test safety...ni lagi la....tapi sekurangnya aku tau la jugak ape yang aku jawab,bley jawab tak tau betul salah je la....hehehe.....18 n 19 ramadhan aku n gang pi melawat kilang nestle untuk subjek safety aku....hanya satu perkara paling menarik.....tiap kali korg amik nafas kat kilang tu,bau coklat yang menyelerakan menusuk ke lubang hidung...fuhhhh cobaan sungguh....mmbr2 aku lagi syok,bley lak tarik napas dalam2 saje je nak feel coklat lbey....hahahaha....then 23 ramadhan,aku melawat rumah anak yatim....sekali lagi perkara menginsafkan aku....macam2 ragam anak2 tanpa ibu bapa dapat aku lihat....diorg gelak tawa seakan takde beban yang diorg tggung,mcm takde pape yang berlaku,padahal mak ayah diorg takde....sedey aku tgk,macamana la idop diorg nnt....itu je la kot yang aku dapat kongsikan besok 27 ramadhan aku akan hntr member aku pi LCCT nak balik kampung....tiket bas da abes,ape nak buatkan.....jd aku ni bsok pagi still ade kelas lagi korg tau!!! dikala org lain da sampai rumah da pun.....ish.....takpe la,bsok tghri aku blik umah,cian mak n adik aku prepare persiapan...penat diorg....yeah,aku akan membantu besok petang!!!! dikesempatan ini aku ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR BATIN kepada semua yang mengenali aku....plz jaga diri baik2 n harapnye berjumpe lagi naik cuti nnt yer...
0 Responses
  • saya la ni

    saya la ni

    MY TWITTER

    Berita Harian: Mutakhir

    NST Online: Latest

    proudly brought to you by Nuffnang