buke pose kat rumah org tua

yang ni pulak aku kongsikan beberapa gambar program buke pose rumah org tua kat cheng yang aku join anjuran kelab kesayangan aku,keelab xplorasi....hehehehe program ini on 5hb aritu....kitorg pi sana melawat,ramah mesra and berbuke same2....bile aku tgk keadaan dia sdey tul...aku terbayangkan kalau mak aku kat sana....astaghfirullah....menitis air mata dibuatnya.....sumpah aku tak sggup...sggup aku jaga mak aku.....

pic kedua,time ni buke pose kat dewan makan diorg....tgh2 makan air lak abes....da la aset paling penting bile buke pose tau....ish.....seb bek anak buah aku si jeve tu terer buat air dalam masa terpantas....hakhakhak
yang ni lak shot aku amek kat dapur time separuh dr anak buah aku sibuk membasuh pinggan...yang peliknye mane la yang pelapis ni....tak tolong ke....hehehe tapi dipendekkan cerita,pangalaman sehari kat rumah tu mmg betul2 memberikan aku pengajaran,sayangi la ibubapa selagi ada....ade org kata bile kite layan ibu bapa kita sebaik mungkin sampai ke hujung hayatnya,insyallah anak2 kita nnt akan layan cara yang serupa....dan sebaliknya....renung2kan dan selamat beramal....:p
Posted by Picasa
1 Response
  1. missN Says:

    abg.......ish...ble mse tngkp gmbr owg nie??aduh..klu ye pun,ksi ar owg pOsing lelok dlu..nie tah pape tah...


  • saya la ni

    saya la ni

    MY TWITTER

    Berita Harian: Mutakhir

    NST Online: Latest

    proudly brought to you by Nuffnang