presentation.......mengeluh panjang dibuatnye
iiiiiiii....ehehe menakjubkan kan??? 3 catatan dalam ari yang sama......hehehehe kali ni aku nak citer pasal presentation lak....td baru aku n kwn lepas satu presentation....bio energy,pasal incinerator.....ok,notes utk presentation ni asalnye da ada kat aku sebulan yang lepas,tapi budak2 ni sorg pun tak mintak jd aku diam je la,2 mggu lepas tu aku scan kan,then uploadkan utk diorg download....tak tau la diorg buat ke tak....then the klimax dia 2 ari lepas la,di pagi yang hening dan syahdu,tibe2 henpon aku berbunyi dikala aku tgh lena diulit mimpi......

"helo,din" lecturer aku kol rupenye

"ye madam"

"awk ade kelas ke?"

"tak,takde,nape mdm" aku cube kontrol mamai aku semacho mungkin,ahaks!

"saya nak awk dengan grup satu lagi wat presentation ari khamis ni"

"aduh,biar betul" ati aku cakap,mulut aku cakap "ok,ok madam,2 grup eh? nnt sy bgtau yang lain"..........................yang lain2 tu takyah la eh....hehehe

hakikatnye,notes tak semua dapat time tu....salah aku jugak,tapi yang peliknye nape la mdm aku ni suddenly je nak present,bgtau la awl2,takde la aku terkejut beruk jdnye.....so,aritu aku cr semua org selesaikan masalah ni....nasib baik yang lain ok je.....so aku tlg la preparekan slide,nasib baik kebetulan sebelum tu aku da tergerak nak cari bahan.....

presentation berjalan ok je....dengan 76 slides dalam tempoh 1 jam 15 minit...lamakan??? hehehe cume ade la bende tak sedap berlaku di tengah2 presentation tu....takpela,da ditentukan utk berlaku.....so far semuanye okey je la....
0 Responses
  • saya la ni

    saya la ni

    MY TWITTER

    Berita Harian: Mutakhir

    NST Online: Latest

    proudly brought to you by Nuffnang