hari ku tenang ari ni...tapiiiiii.....
aman betul aku arini....berehat2 dimasa member2 aku ade test malam ni....hehehehe.....puas tul aku tdo.....actually aku tak makan lagi ni....tak tau nape,tak rase lapar sgt macam selalu,kalau tak da kekenyangan da ni....hehehe....mungkin ati tak berape ok lagi agaknye kan....semua jd macam perlahan je......cume lum solat je lagi,jap lagi insyallah....dalam ketenangan aku ari ni,tetibe member aku yang sengal bagi lak teka teki pekena aku

"apedier roti,macam roti,rupe roti,tapi bukan roti"

"roti tak menjadi"

"salah"

"ibu roti"

"salah"

"abis tu ape dier?"

"gambar roti!!!!"

hampeh tak pasal2 je aku terkena...sabar je la....:) k la,moge ari ni ,ari yang mengembirakan untuk anda yer.....salam
| edit post
Reactions: 
0 Responses
  • saya la ni

    saya la ni

    MY TWITTER

    Berita Harian: Mutakhir

    NST Online: Latest

    proudly brought to you by Nuffnang