86 ari di 2009,80 ari lagi ke angka 25
assalamualaikum....da lame da rasenyer aku tak coret somting kat blog ni....hehehe....banyak betul bende yang berlaku sejak catatan aku yang terakhir aritu...aktiviti aku,urmmmm tak banyak la....mungkin sbb nak bagi aku studikan...so mmg banyak mase untuk aku selak2 ape yang patut...kdg2 tu ade la jugak seruan2 buat keje skit,xplorasi,kdg2 ktua aras....well,da ada tanggungjawab kan,kene la laksanakan...aritu ade sambutan maulidur rasul,sibuk la jugak sbb aku 'disuruh' prepare multimedia presentation untuk pembukaan....perghh....pecah kepala aku dibuatnye,ye la hakikatnye aku ni bukannye terer sangat,masih blaja lagi kan,org ckp continuos learning,so produk yang aku buat pun takde la perfect sangat...segan gak aku dibuatnye....huhuhuhu dekan tgk tu.....biar la bende da lepas kan....then malam tu lak aku monitor program popcorn@micet....ok la sambutan budak2 ni....tak berkurangan,still ada....cume slack skit la,budak2 ni ckp gambar movie tu ok je masa mule2 pemilihan cerita,then aku dgn mr.pres ok la kan....then tergerak lak nak tgk one day sblm event.....tak ku sangka,2nd class punye gambar....aduiiiiiii pecah kepala dibuatnye....then,aku ckp dgn mr.pres "kita lenjan je la" ape lagi,ditayangkan la jugak......hmmmmm audience hangin la kan...takde la sampai ngamuk,juz ckp2 belakang la....tu je.....:) post mortem,aku menyampaikan kekesalan mr.pres je la.....harap2 next movie it's better.....
0 Responses
  • saya la ni

    saya la ni

    MY TWITTER

    Berita Harian: Mutakhir

    NST Online: Latest

    proudly brought to you by Nuffnang