hari ni...urmmmmm ape yer.....17/12
salam semua....arini aku tetibe nak mencoret sesuatu walaupun setahu aku,aku tak tau nak tulis ape....anyway....aku still cuti...start semalam aku sibukkan diri aku supaya aku tak mati dalam tahap kebosanan yang melampau...kehkehkeh....aku operate 2 kipas n 2 lampu semalam...penat la pulak...mane taknyer satu lampu tu tetibe meletup,tapi takde kaca berterbangan pun....so aku bukak suis dia cek...ok je....hairan...pastu aku pi bukak fius box,cek satu2.....semua ok....ternganga aku seketika....pastu aku buat satu keje yang memang memenatkan, aku panjat bumbung rumah aku....haaaaaaa,bumbung rumah ni pepaham la...macam sauna....kurang 1 minit aku kat dalam tu....peluh da mencurah da.....tapi terpaksa maintain la sbb salah langkah,aku terbang mcm superman la ke bawah....hehehehe....so aku cek wiring atas bumbung...pun ok....rupe2nye ade satu wayar dekat dengan lampu tu short circuit....tu yang meletop tu....ces buat penat aku je...aku ganti wayar tu n alhamdulilah menyala da pun lampu tu.....hehehehe....takpe la,sekurangnye ade jugak aku kerja......pagi ni,mak aku belikan mentol lmpu dapur....buat pertama kalinye dalam sejarah aku ganti mentol lampu pakai towel je....hahahahaha....seb bek takde org.....rilek je aku panjat tangga tu pakai towel....kontrol la jugak jangan bagi tertanggal....n skrg ni aku da takde keje balik da.....aku mengadap laptop,tgh downlod 2 cerita....n skrg ni,taip blog yang korg khusyuk baca nih....hehehehe....
0 Responses
  • saya la ni

    saya la ni

    MY TWITTER

    Berita Harian: Mutakhir

    NST Online: Latest

    proudly brought to you by Nuffnang