aku di bulan terakhir 2008....
salam semua....
waktu aku taip ni,jam menunjukkan pukul 1 pagi , 1/12/2008.....nampaknye ade 30 ari lagi sebelum berlabuhnye tirai tahun 2008....bagi aku,tahun 2008 tahun yang 'kureng' bagi aku....macam2 berlaku kat aku....sdey betul.....tapi smuanye ujian tuhan agaknye supaya aku menjadi khalifahnyer yang lbey hebat didunia ni....hehehe.....2008,aku hilang awek,henpon rosak,mak n adik masuk sepital,xm aku macam ape....n ape ntah lagi yang malas aku nak ingat,kebanyakkannya pasal keadaan sekeliling aku la yang banyak aku tak ambik hal dan aku da lupekan.....dalam buruk ade baiknyer,2008 aku mula dapat elaun,dapat cek sebesar 4 ribu tuuuuuu.....aku joli katak tak hingat punye....aku dapat 4 jawatan serentak sekretariat rakan muda+ketua aras+timb.presiden xplorasi+sub-exco JPM....sukahati korang la nak kata aku ni gila kuasa,tapi aku buat semua tu untuk mengembalikan tumpuan aku....aku rase macam tak boleh bagi tumpuan sekarang ni,tu la aku buat semua tu utk dtgkan balik segalanya.....pendekkata,banyak moral of the story yang aku dapat dalam tahun 2008 ni...semoga tahun 2009 lbey baik bagiku untuk meneruskan survival of the fittest.....menghabiskan ape yang aku mulakan n 2009 aku cabar diri aku untuk kurus...cabaran pertama untuk kurangkan 10% berat badan aku....hmmmmmm tak mustahil kan??? dapat je 10% tu aku upkkan lagi.....bagi la aku support k.....untuk baki 30 hari tahun 2008 ni,aku harap walaupun cuti,ade la program yang boleh aku buat utk ilangkn busan aku ni.....huhuhuhhuhu tensen giler ar......k la tu je kot luahan ati aku....ade idea nnt aku citer lagi....chow
| edit post
Reactions: 
0 Responses
  • saya la ni

    saya la ni

    MY TWITTER

    Berita Harian: Mutakhir

    NST Online: Latest

    proudly brought to you by Nuffnang