16 JUN 2009 IN 190 DAYS FROM NOW!!!!!!
salam semua.....actually time aku buat impian ku yang bawah ni,aku terpikir lak....tahun depan genap aku 25 tahun....dalam 190 ari lagi,aku 25 tahun...kalau tukar pada jam bersamaan 4560 @ dalam minit bersamaan 273,600 minit.....dan terus mengira......25 ,separuh dari usia matlamat aku....50,impian aku nak dapatkan kelulusan tertinggi yang boleh aku dapatkan n sekarang ni aku di peringkat kedua untuk menggapai impian tu....ade 2 peringkat lagi yang perlu aku capai didepan aku....sekarang ni,mmg aku berkobar2 nak buat.....tapi tak tau la akan datang....mmg aku perlukan satu pembakar semangat untuk impian aku tu......boleh punye....tapi kalau aku tak larat,insyallah plan 'B' aku, aku nak buat double degree n that's it....aku mmg yakin dengan bende ni....mudah2an ape yang telah ditentukanNya untuk aku,menyebelahi impian aku sepenuhnya....tapi tak salah kan kalau aku berdoa kepadaNya untuk mohon segalanya menyebelahi aku andai diizinkanNya kan???
0 Responses
  • saya la ni

    saya la ni

    MY TWITTER

    Berita Harian: Mutakhir

    NST Online: Latest

    proudly brought to you by Nuffnang