cuti da dekat,ape nak buat???
nak kongsikan ape aku nak buat cuti2 akan dtg ni

8-10/5: aku ade program kepimpinan ketua aras....:p
13-17/5: cadang2 nak pi kelantan,deal pasal program kayak.....insyallah,andai diizinkan
25/5: short sem bermula,aku amik short sem tahun ni,nak cepat abis la katakan.....:p
15-17/6: aku ade festival kebudayaan dan kesenian kat micet......aku jaga bahagian grafik dan publisiti.....tugasan lain aku tak tahu lagi la
23-27/6: aku mungkin disuruh pi unikl mimet,karnival sukan....mungkin la,tapi dengar2 macam tak payah.....well tggu je la arahan...
8/7: orientasi budak baru....kalau aku tak dapat jd OC,aku tetap jugak kene dtg sbb aku ketua aras,kene la layan karenah budak baru kan kat hostel.....itula,inila....sabar je la
10/7: shrt sem abes
12/7: student masuk balik

tu jela yang ade.....bagi aku da ok la ni,takde la boring aku duk umah.......hihihihihi
| edit post
Reactions: 
0 Responses
  • saya la ni

    saya la ni

    MY TWITTER

    Berita Harian: Mutakhir

    NST Online: Latest

    proudly brought to you by Nuffnang