AKU SAKIT
ape kabar? aku biase je la,cume rase satu macam yang tak best la....penat pun ade....makan tak betul(duit takde,tu yang tak betul....) hehehehe.....sekarang ni aku diminggu terakhir sebelum peperangan ke 4 bermula....fuh....mmg mencabar btul...mggu pertama ade 2 paper,mggu kedua ade 2 paper jugak...kene la berjuang sebaik mungkin,taknak la gugur di medan perang kan....hihihihi bile tamat je perang nnt ,i'm officially third year,biosystem engineering student!!!!!! lebih dari stengah perjalanan aku nak mencapai cita2 aku nak dapat ijazah dah aku lalui.....tak sangka betul....mudah2an aku berjaya tamatkan perjuangan kali ni.....n bina idup yang lbey baik daripada aku ade diploma dulu.....biase la,mane ade org yang puas dengan ape yang dia capai...korang tau,aku da set,insyallah,kalau diizinkanNya aku akan amik master part time....hihihihi...maybe course yang senang la,yang bolehkan aku berkerja,and ada master nnt....tu la dia......antara angan2 dan impian....insyallah....jadi kenyataan jua lah.....dalam aku nak kejar tu semua,sebenarnya,hidup aku agak kureng skit la....lone ranger.....hihiihi.....mungkin jodoh tak sampai lagi agaknye kan....mudah2an ade la....ade la jugak pembakar semangat,sumber inspirasi dan aku janji,andai aku ada jodoh,aku nak jaga 'dia' sebaik mungkin.....tanak buat dia sedih,taknak buat dia marah2 kat aku.....(ops terbocor rahsia skit.....:p) ye la,ye la,aku kapel dulu ade gak gado2....wrestling2 skit....tu yang clash......aku yang berat sangat nak belajar memahami pasangan aku agaknye....well,lesson have been taught.....kene la amik moral of the story.....:)
0 Responses
  • saya la ni

    saya la ni

    MY TWITTER

    Berita Harian: Mutakhir

    NST Online: Latest

    proudly brought to you by Nuffnang