buah tangan dr air terjun pelangi part 1
ni antara pic dr program air terjun pelangi yang sempat aku kongsikan....yang atas ni gambar kitorg duk tggu budak2 yang lain abis main game sementara lori yang angkut kitorg sampai
ni aku tgh cube pasang gas sebelum api start sambar dapur masak yang nak di pakai....seb bek aku sempat offkan balik gas tu...kalau tak aku da ade dalam sungai belakang aku da....hehehe
ni pulang ketika budak2 ni keseronokan menconteng muka aku,sebab aku ajak urusetia lain balik dikala yang lain wat river crossing....hahahaha semua urusetia kena lepas tu
ni la air terjun yang aku maksudkan...cantikkan???? aku kongsikan beberapa lagi gambar jarak jauh japg dalam part seterusnya
Posted by Picasa
0 Responses
  • saya la ni

    saya la ni

    MY TWITTER

    Berita Harian: Mutakhir

    NST Online: Latest

    proudly brought to you by Nuffnang