hidup aku harini setakat pukul 9
Arini awal aku bangun,pukul 5 kot,dpt kol dr awek aku,mmg aku yg suro dia kejut,sebab nak amik dia sampai dr kampung,pastu 530 aku dpt kol lg,hehehege seb bek dia kol rupenye aku terlelap balik,kalau tak kompom awek aku balik naik teksi dgn muncung dia,hehehehehe,sampai kat area pulau sebang dalam pukul 6,awek aku kata dia jauh lagi,ketapi sangkut kat gemas katanya,sempat gak aku solat kat masjid pulau sebang,tak sempat nak jemaah sebab turun je kete depa da nak abes da,jd solat la aku sendirian,abes solat pi 7e beli nescafe dgn topup,lame gak ar tak minum nescafe,jgn wat aku sakit kepala je la,pastu straight pi stesen tggu kat tepi tu,sekali ketapi sampai kul 7 laaaa,da la ade pakcik sj je suka2 nak tunjuk dia ade kahak banyak,kembang tekak aku dgr,kalau aku tak pening lalat,kompom pakcik tu da makan kaki pagi2 td,sbr je la,dpt jumpe awek aku tapi plan abes musnah,kesian tgk dia nak ikut aku dtg hospital,tapi ape nak buat,tggu lame ni kot baru dpt jumpe doktor,baik dia tdo je kat bilik,merajuk dia td,tak pandang muka aku pun,hehehehehehe takpela utk kebaikan dia jugak,dpt dia rehat secukupnya,berbalik pada cite td,lepas amik dia,dia kate dia lapar trus bawak dia pi nasi lemak honda sebab aku pun kwbetulan lapar gak,hehehehee,tapi ni ha da kene bahana sarapan pagi,sengal je perut,aduyai,lepas je makan aku terus hantar dia pi hostel,mcm aku ckp td dlm keadaan dia muncung la,heeeeeee,pasti straight drive pi hospital,sesambil drive tu aku cek in la jugak kat foursquare sebab nak bgtau semua org aku kat ne sebab itu la tujuan bende tu dibuat kan,anyway sampai je,pi kat kauntee depa bitau patitnye dtg semalam sebab harini kes baru jek,kalau nak kene tggu lama,aduyai,kebiasaanya isnin mane bukak sekali diorg ubah jadual,alahai,nape la tak bgtau awal2 da la aku kol tak angkat semalam,sakit hati betul. Ni la aku menunggu sambil taip blog ni,seb bek ada tab ni kalau tak mmg busan gilee la,kang aku bosan ag aku taip ag citer,aduyainyer punnnn
Published with Blogger-droid v1.7.4
0 Responses
  • saya la ni

    saya la ni

    MY TWITTER

    Berita Harian: Mutakhir

    NST Online: Latest

    proudly brought to you by Nuffnang