21 Januari 2011
salam hormat,
Setelah sekian lama aku tak beronline,berblog,baru harini aku kembali...ini pun sebab nak cube berblog guna emel aku..sedar tak sedar,da 21 hari aku berada di tahun 2011..hidup aku biase jek,tak kemana2 pun...hanya ikuti aliran kehidupan,kalau best tu best la,kalau merimaskan tu bley tahan jugak la,tapi ape kan daya ini la kehidupan kita...kalau tak tak dinamakan kehidupan kan? Harini lebih kurang tggal 77 hari lagi sehingga praktikal aku tamat..kalau diringkaskan..agak penat la jugak praktikal aku kalini kalau dibandingkan dgn praktikal diploma kau dulu...betul2 menguji la bg aku..tapi dalam penat,ade gak ilmu yang dipelajari...itula ironinya...jd aku kene la tempuhi juga...insyallah kalau ade kesempatan aku kongsikan cerita2 sepanjang aku LI nnt yer...sebelum mengakhiri kalam, aku ingin ucapkan SELAMAT HARI LAHIR KE55 BUAT BONDA TERSAYANG, HAJJAH MARIAM BINTI TAMBYCHIK,MOGE DIMURAHKAN REZEKI DAN DIKURNIAKAN KESIHATAN TUBUH BADAN YANG SEMPURNA..SAYA SAYANG IBU!


Sent from my Nokia phone
| edit post
Reactions: 
0 Responses
  • saya la ni

    saya la ni

    MY TWITTER

    Berita Harian: Mutakhir

    NST Online: Latest

    proudly brought to you by Nuffnang