BILE UMAH AKU ADE IKAN!
memperkenalkan ikan2 peliharaan mak aku,dibawah penjagaan aku...hehehehehe....kalau diandaikan semua hidup da ade lbeh kurang 60 ekor dalam akuarium ni,tapi malangnye,ikan ni tak semua survive la....banyak mati...ikan makan ikan, tak sesuai...tersedut dalam pam,terlbey makan...hehehehe....ape yang aku tau, da jg sebaiknye da ikan2 ni...ape nak buat kan...
asalnye aku nak bela hamster,tapi mcm2 alasan mak aku bg,takpela,ikut je la,da mak aku nak bela ikan...hehehe...tapi kan..kalau ade rezeki aku nak bela kucing la! kucing cumel tu!!! dapat sekor nak bela la! sape2 yang ade kucing yang nak beranak...bgtau aku yer....




Nukilan Hati, Bookmark and Share

Posted by Picasa
| edit post
Reactions: 
0 Responses
  • saya la ni

    saya la ni

    MY TWITTER

    Berita Harian: Mutakhir

    NST Online: Latest

    proudly brought to you by Nuffnang