peristiwa menyayat ati

aku nak kongsikan sesuatu arini....aritu aku demam....jadi aku drive la pelan2 pi klinik kat tampin....tggu lama...dr pukul 4....5......6.....630 baru doktor ada....rupenye doktornye dr hospital melaka....baru abis keje dia kat sana.....so,dgn sabar penuh didada....masuk la untuk periksa.....aku ngadu la pening,macam nak demam...sejuk2.....doktor bagi la nasihat macam2 n suh aku kuar.....then nama aku kene panggil suh amik ubat.....hehehe 1 dr 3 label ubat ni amat2 menarik perhatian aku....ni aku kongsikan dengan korang....hayatilah



Nukilan Hati,
Posted by Picasa
2 Responses
  1. missN Says:

    btul2 menyayat ati nie..hehehe..owg dmm bg ubat lembutkn urat plk..hehehehe...dOktarnye nyanyOk kOt..keje kt 2 spital la ktekn..otak xblh set btul dh la tu..hehehe..n owg blum kawin,dye gi tulis encik..rabun sungguh dOktor tu..hehehehe...


  2. IRt0kd1n Says:

    tu la...hangin tul...


  • saya la ni

    saya la ni

    MY TWITTER

    Berita Harian: Mutakhir

    NST Online: Latest

    proudly brought to you by Nuffnang